Педагогічна рада







Опорний навчально-виховний заклад
Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
імені Героя Радянського Союзу А.М.Темника
 Чернігівської селищної ради Чернігівського району
Запорізької області

НАКАЗ
 07.10.2019                                    смт Чернігівка                                  №183-г           

Про  підготовку до педагогічної ради

             На виконання плану роботи школи на 2019/2020 навчальний рік, з метою  залучення педагогічного колективу  до обговорення актуальних питань
 
     наказую:

        1.Провести 28.10.2019 засідання педагогічної ради з наступним порядком денним:        1.1. Створення позитивного іміджу освітнього закладу –пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу.        1.1. Створення позитивного іміджу освітнього закладу –пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу.
        1.1. Створення позитивного іміджу освітнього закладу –пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу.

        1.1. Створення позитивного іміджу освітнього закладу –пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу.
                1.2.Про затвердження індивідуальних планів розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.
1.3.Про результати вивчення стану викладання математики в 5-11 класах.
           2.Розпочати підготовку до засідання педагогічної ради з питання «Створення позитивного іміджу освітнього закладу пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу».
3. Затвердити склад комісії для підготовки засідання педради:
Радченко В.І. – директор опорного навчально-виховного закладу
Деркач Т.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи
Хільченко І.В. – завідувач філією Чернігівська ЗОШ І-ІІ ступенів
Федчун О.Й. - завідувач філією Стульневський НВК
Михайліченко Н.О. – керівник ШМО учителів початкових класів
Цибуля Т.М. – соціальний педагог
Полякова К.В. – практичний психолог.
4. Заступнику директора з навчально- виховної роботи опорного закладу Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Деркач Т.М., завідувачам філій Чернігівська ЗОШ І-ІІ ступенів Хільченко І.В., Стульневський НВК Федчун О.Й. організувати роботу тимчасових творчих груп для здійснення SWOT – аналізу  учнів, батьків та вчителів в такому складі:
Опорний заклад Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів:
група 1 - класні керівники 1-4 класів
група 2 - класні керівники 9-11 класів  
група 3 – педагогічні працівники 5-8 класів
      Філія Стульневський НВК:
      група 1 - класні керівники 1 - 4 класів;
      група 2 - вчителі-предметники.
      Філія Чернігівська ЗОШ І-ІІ ступенів:
      група 1 класні керівники 2-4 класів;
      група 2 - вчителі-предметники.
 5.Керівникам тимчасових груп Михайліченко Н.О., Цибулі Т.М., Поляковій К.В. опрацювати результати SWOT – аналізу  анкетування групи учнів, батьків,   учителів.   Узагальнити результати анкетування у вигляді презентацій, стендової доповіді тощо.
6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Деркач Т.М., завідувача філіями Чернігівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Стульневський НВК Хільченко І.В., Федчун О.Й. :
6.1 довести до відома вчителів питання, які виносяться на обговорення;
6.2 взяти під контроль участь учителів у роботі творчих груп.
7.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Деркач Т.М., завідувачів філіями Чернігівська ЗОШ І-ІІ ступенів Хільченко І.В., Стульневський НВК Федчун О.Й
           
  .

Директор опорного закладу:                                                        В.І. Радченко
                          
З наказом ознайомлені  07.10.2019:               
Деркач Т.М.
Хільченко І.В.
Федчун О.Й.
                                                                  Михайліченко Н.О.
                                                                  Брегеда С.О.
                                                                  Кікоть О.І.
                                                                  Куковинець Л.А.
                                                                  Тарасенко Г.Г.
                                                                  Божко А.А.
                                                                  Накалюжна Т.І.
                                                                  Крижко Г.М.
                                                                  Яценко Н.Г.
                                                                  Козицька І.М.
                                                                  Сапальова Л.І.
                                                                  Самодзін Т.В.
                                                                      Полякова К.В.
Сушич Т.С.
Калінкіна С.М.
Шелудько Є.Є.
Гришун І.І.
Кальченко І.В.
Макаренко Д.М.
Кальченко Ю.В.
Овчаренко І.В.
Капустян С.А.
Гришун С.В.
Малій О.С.
Стародубцева А.О.
Хільченко І.В.
Качор  М.М.
Стребуль Ю.А.
Радюк А.М.
Нагарнюк О.І.
Хрестіна В.М.
                                                                          




Опорний навчально-виховний заклад Чернігівська загальноосвітня школа
 І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М.Темника
Чернігівської селищної ради Чернігівського району Запорізької області
НАКАЗ
            23.03.2018                          смт Чернігівка                           №116           
                  
Про підготовку до проведення
педагогічної ради школи з теми
“Парадигма розвитку Нової  української школи
та шляхи її реалізації”.

   З метою залучення педагогічного колективу  до обговорення актуальних питань розвитку української освіти та на виконання річного плану роботи школи на 2017/2018 навчальний рік

НАКАЗУЮ:
1.Провести засідання педагогічної ради з  теми “ Парадигма розвитку Нової  української школи та шляхи її реалізації ” 16.04.2018 о 14.15 у приміщенні кабінету фізики згідно плану  (додаток 1).
2. Затвердити склад комісії для підготовки засідання педради:
Радченко В.І. – директор опорного навчально-виховного закладу
Деркач Т.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи
Волощук М.О. – соціальний педагог
Полякова К.В. – практичний психолог.
3. Створити творчі групи з підготовки питань для обговорення (додаток 2).
4.Керівникам творчих груп:
4.1. обговорити з членами групи  питання педагогічної ради;
4.2.підготувати виступи на педагогічну раду  (можливий супровід у вигляді презентації, схеми, плакату, відеоряду тощо) .
5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Деркач Т.М. :
5.1.взяти під контроль роботу творчих груп;
5.2.  надати методичні рекомендації вчителям, які готують виступи;
5.3.підготувати проект рішення педагогічної ради.
6.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор опорного
навчально-виховного закладу                                       В. І. Радченко
                         
  З наказом ознайомлені :                                                 Т.М.Деркач
                                                                                      М.М.Скидан
                                                                                     Т.Д.Товстоног
                                                                                     І.М.Козицька
                                                                                           Т.І.Накалюжна
                                                                                      І.Ф.Судак  
                                                                                     Л.І.Сапальова
                                                                                     Н.Г.Яценко
                                                                                     Н.А.Лобко
                                                                                     А.Г.Клименко
                                                                                     С.О.Решетняк
                                                                                      Г.Г.Тарасенко
                                                                                     Г.М.Крижко
                                                                                      О.І.Кікоть
                                                                                     В.Д.Галич
                                                                                     Н.О.Михайліченко
                                                                                     С.О.Брегеда
                                                                                           Л.А.Куковинець
                                                                                           Н.М.Лукашенко
                                                                                           М.О.Волощук
                                                                              К.В.Полякова                                                                                          
                                                                                     Т.В.Самодзін
                                                                                           С.М.Саєнко




























                                                                                     Додаток 1
                                               до наказу опорного навчально-виховного
                                             закладу Чернігівської    загальноосвітньої
школи  І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського
                                                       Союзу А.М.Темника від   

План проведення педагогічної ради

1.Вступне слово
Відповідальний: Деркач Т.М.
2. Новий зміст освіти в початковій школі. Впровадження нового Державного стандарту початкової освіти.
Відповідальний: керівник творчої групи №1 Михайліченко Н.О.
3.Ключові компетентності та шляхи їх впровадження в освітній процес.
3.1. Мовна компетентність: спілкування державною та іноземними мовами
Відповідальний: керівник творчої групи №2  Божко А.А.
3.2.Математична компетентність. Інформаційно-цифрова компетентність.  
Відповідальний: керівник творчої групи №3Нестеренко О.В.
3.3. Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Екологічна грамотність і здорове життя.
Відповідальний: керівник творчої групи №4  Сапальова Л.І.
3.4.Ініціативність і підприємливість. Соціальна та громадянська ком- петентності.
Відповідальний: керівник творчої групи №5  Волощук М.О.
3.Створення міні-проекту «Моє бачення шляху розвитку НУШ».
Відповідальний: Деркач Т.М.
4.Оголошення проекту рішення педагогічної ради.
Відповідальний: Деркач Т.М.

















                                                                                     Додаток 2
                                               до наказу опорного навчально-виховного
                                             закладу Чернігівської    загальноосвітньої
школи  І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського
                                                       Союзу А.М.Темника від   


Склад творчих груп
Група №1
Керівник Михайліченко Н.О.
Члени групи: Тарасенко Г.Г., Куковинець Л.А.,  Кулибка О.Л., Галич В.Д., Кікоть О.І., Брегеда С.О., Бойко А.О.

Група №2
Керівник Божко А.А.
Члени групи: Яценко Н.Г., Лобко Н.А., Козицька І.М.,   Товстоног Т.Д.

 Група №3
Керівник Нестеренко О.В.
Члени групи: Накалюжна Т.І., Самодзін Т.В.

Група №4
Керівник Сапальова Л.І.
Члени творчої групи: Решетняк С.О., Клименко А.Г., Судак І.Ф.

Група №5
Керівник Волощук М.О.
Члени творчої групи: Полякова К.В.,  Саєнко С.М., Лукашенко Н.М., Скидан М.М.,



  






Опорний навчально-виховний заклад Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М.Темника
Чернігівської районної ради Запорізької області

НАКАЗ
03.01.2018                                  смт Чернігівка                                          №17

Про затвердження рішення
педагогічної ради від
28.12.2017 (протокол №12 )

        На основі прийнятих рішень на засіданні педагогічної ради від 28.12.2018 (протокол № 12)

НАКАЗУЮ:

1.Затвердити рішення педагогічної ради з  першого питання «Про стан викладання та рівень навчальних досягнень з математики  в початкових класах  опорного навчально-виховного закладу Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М.Темника»: 
1.1.Стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів  з математики  в початкових класах  опорного навчально-виховного закладу Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М.Темника вважати задовільним.
1.2. Учителям 1-4 класів постійно:
1.2.1.продовжувати цілеспрямовану роботу щодо  формування в молодших школярів предметної математичної компетентності;
1.2.2.забезпечувати  оптимальне поєднання  індивідуальних, групових, колективних форм роботи, практикувати  різнорівневі завдання та раціонально використовувати час на уроці, впроваджувати  методики  більше наближені до практичного застосування в житті; 
1.2.3.розвивати у дітей уміння застосовувати математичні (числові та   геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності;                                                                       
1.2.4.максимально враховувати  здібності, потреби  та інтереси  кожної дитини, на практиці реалізовувати  принцип  дитиноцентризму.
1.2.5.навчальний матеріал з математики  інтегрувати  з природничими науками  та технологіями.                                                                                                                                                                                                                                       
1.2.6.внести в план роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів  питання щодо  досягнення оптимальних результатів у забезпеченні наступності змісту між початковою й основною школою.
1.3.Підсумки контролю за станом викладання та рівнем навчальних досягнень з математики  в початкових класах  узагальнити наказом по опорному закладу у грудні 2018року. 
1.4. Контроль за виконанням даного рішення педради покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Деркач Т.М.
2. Затвердити рішення педради з другого питання «Про систему роботи вчителів фізики  Накалюжної Т.І., Самодзін Т.В.»:
2.1. Вчителям фізики   Накалюжній Т.І. та Самодзін Т.В.:
2.1.1. зметою підвищення ефективності стану викладання фізики    більш активно використовувати інформаційно-комп’ютерні технології у навчальному процесі, відповідні програмні засоби та ефективно використовувати можливості Інтернет ресурсів для організації індивідуальної роботи. 
                                                                                                                 Постійно   
2.1.2. забезпечити практичне спрямування у викладанні фізики   та удосконалити систему роботи щодо формування практичних умінь та навичок учнів.
                                                                                                               Постійно
2.1.3. продовжити      здійснювати      самоосвітню     діяльність     шляхом відвідування районних методичних заходів, опрацювання фахової літератури, інформаційних джерел, Інтернет ресурсів. 
                                                                                                                     Постійно
1.4. під час проведення уроків та складання завдань для контролю за рівнем   успішності особливе значення приділяти диференціації навчання.                                                            
                                                                                                                   Постійно
2.2. Підсумки контролю за системою роботи вчителів фізики  Накалюжної Т.І., Самодзін Т.В.   узагальнити наказом по опорному закладу у грудні 2018 року
2.3. Контроль за виконанням даного рішення педради покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Деркач Т.М.
3. Затвердити рішення педради з третього питання «Про результати медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів 1-11 класів»:
3.1. Медичній сестрі Лотарьовій Т.П.:
3.1.1. проводити медико-педагогічний контроль відповідно до основних форм, визначених у Положенні про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів, Інструкції про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури, затверджених спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 20.07.2009 
№ 518/674, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 серпня 2009 р. за № 772/16788.
3.1.2. забезпечити здійснення медико-педагогічного спостереження згідно з кратністю, визначеною в Положенні (додаток 1).
3.1.3. продовжувати забезпечувати облік учнів, які за станом здоров'я віднесені до  підготовчої та спеціальної груп.
                                                                                                         Постійно
3.1.4.здійснювати оцінку санітарно-гігієнічного стану місць проведення уроків та інших форм фізичного виховання.
Постійно
3.1.5.проводити медико-педагогічні консультації з питань фізичного виховання з учителями, учнями та їхніми батьками.
Постійно
3.1.6.забезпечити медичний супровід змагань, спортивно-масових та фізкультурно-оздоровчих заходів, тощо.
Постійно
3.1.7.забезпечити проведення санітарно-просвітницької роботи та гігієнічного виховання учнів.
Протягом ІІ семестру
3.1.8.надавати пропозиції щодо диференціації засобів і форм фізичного виховання та дозування фізичного навантаження.
За необхідністю
3.1.9.забезпечити систематичне спостереження за динамікою показників фізичного розвитку, стану здоров'я та розвитку локомоторної функції учнів під впливом фізичних вправ, загартування та інших засобів біокорекції для оцінки їхнього оздоровчого ефекту.
3.1.10.сприяти виявленню функціональних відхилень і ранніх симптомів хвороб, які виникають під час занять фізичною культурою.
Постійно
3.1.11.забезпечити профілактичну роботу щодо спортивного травматизму.
Постійно
3.1.12.розробити графік медико-педагогічного спостереження за уроками фізичного виховання на ІІ семестр 2017/2018 навчального року.
До 30.12.2017
3.2.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Деркач Т.М.:
3.2.1.здійснювати медико-педагогічний контроль за уроками фізичної культури згідно з кратністю, визначеною в Положенні (додаток 1).
3.2.2.розробити графік медико-педагогічного спостереження класними керівниками за уроками фізичного виховання на ІІ семестр 2017/2018 навчального року.
До 10.01.2018
3.2.3.взяти під постійний контроль роботу класних керівників щодо здійснення медико-педагогічного спостереження за уроками фізичної культури з фіксацією у журналі внутрішкільного контролю.
Щомісячно
3.2.4.забезпечити постійне методичне інспектування спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи.
Постійно
3.2.5.скерувати роботу психолога і класних керівників на надання допомоги дітям щодо усвідомлення ними реального стану свого здоров’я та організацію заходів, спрямованих на його збереження.                               
Постійно
3.3.Керівнику шкільного методичного об`єднання вчителів фізичної культури Скидан М.М. :
3.3.1.забезпечити організацію проведення санітарно-просвітницької роботи та гігієнічного виховання учнів.
Постійно
3.3.2.постійно проводити профілактичні заходи щодо спортивного травматизму.
3.3.3.вести облік зайнятості учнів у спортивних секціях, змаганнях та інших формах фізичного виховання.
Постійно
3.4.Класним керівникам 1-11 класів:
3.4.1.здійснювати медико-педагогічне спостереження за уроками фізичної культури відповідно до п.п. 3.8, 3.9 згідно з кратністю, визначеною в Положенні (додаток 1) з урахуванням примірної схеми аналізу уроку фізичної культури класним керівником (додається).
Один раз на місяць
3.4.2.забезпечити постійний контроль за відвідуванням учнями уроків фізичної культури та інших форм фізичного виховання, дисциплінованістю, успішністю школярів.
Постійно
3.4.3.за результатами медико-педагогічного спостереження у разі потреби вносити пропозиції адміністрації щодо корекції планування процесу фізичного виховання та дозування фізичних навантажень учнів.
За потреби
3.4.4.у виховних планах зазначити  дати відвідування уроків фізичної культури.
Січень 2018
3.4.5. відповідно до п.14 Інструкції про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури, затвердженої спільним наказом Міністерства охорони здоров’я України та  Міністерства освіти і науки України від 20.07.2009 № 518/674. за  місяць  до  закінчення  терміну  перебування  учня  в спеціальній   або  підготовчій  групі письмово повідомляти учня  та  його  батьків  про  необхідність  проходження повторного  медичного  огляду  з метою визначення групи для занять фізичною культурою.
Постійно
3.4.6. систематично проводити роз’яснювальну роботу серед батьків щодо необхідності контролю за реальним станом здоров’я дітей та інформування про нього класних керівників, адміністрації школи.
3.4.7. проводити роз`яснювальну роботу з учнями та батьками щодо здорового харчування.
Постійно
3.5. Учителям фізичного виховання Скидан М.М., Решетняку С.О.:
3.5.1. забезпечити високу якість проведення навчальних занять з фізичного виховання з пріоритетністю технологій та методик, які оберігають, підтримують і розвивають здоров'я дітей, дотриманням техніки безпеки, активізувати спортивно-масову, фізкультурно-оздоровчу та інші форми організації дозвілля і відпочинку школярів у вільний від навчання час.
 Постійно
3.5.2.суворо дотримуватися нормативних документів щодо організації уроків фізичної культури.
Постійно
3.5.3.сприяти здійсненню медико-педагогічного контролю за уроками фізичної культури.
Постійно
3.5.4.суворо дотримуватися гігієнічних норм загальної та моторної щільності уроку.
Постійно
3.5.5.дотримуватися гігієнічних норм фізичного навантаження учнів відповідно до статі, віку та розподілу на групи.
Постійно
3.5.6.суворо дотримуватися критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
Постійно
3.6. Підсумки контролю за медико-педагогічним спостереженням узагальнити наказом  по опорному закладу Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів у  січні 2018.
3.7.заслухати питання «Про результати медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у ІІ семестрі 2017/2018 навчального року» на педагогічній раді у червні 2018 року.
3.8. Контроль за виконанням даного рішення педради залишаю за собою.
4. Затвердити рішення педради з четвертого питання «Про  стан травматизму серед учасників навчально-виховного процесу у 2017 році та заходи щодо його профілактики у 2018 році»:
4.1.Класним керівникам 1-11 класів:
4.1.1.продовжити діяльність щодо проведення санітарно-освітньої роботи серед батьківської громадськості шляхом ознайомлення їх із статистичними даними травматизму серед учнів школи щосеместра;
 4.1.2.постійно здійснювати необхідні заходи просвітницького і виховного характеру для  учасників навчально-виховного процесу щодо дотримання правил внутрішнього розпорядку і вимог законодавства; особливу увагу звернути на неформальне виконання позаурочних Програм 10-годинних  курсів з пожежної безпеки та правил дорожнього руху;
  4.1.3.з метою усунення причин травматизму, особливу увагу приділити
профілактичній роботі щодо найпоширеніших видів травм, залучивши для цього шкільну  медичну сестру,   працівників районного медичного закладу;
4.1.4.підготувати інформацію про роботу з профілактики травмувань серед учнів та батьків протягом поточного навчального року та здати адміністрації школи до 12.01.2018.
4.2.Учителям фізичної культури Скидан М.М.,   Решетняку С.О., Брегеді С.О.  забезпечити обов’язкове проведення інструктажів з техніки безпеки на         кожному уроці.          
4.3.Завгоспу школи Клименко Л.І. тримати на постійному контролі  стан    благоустрою території, створення безпечних умов для життєдіяльності дітей.
4.4.Медсестрі школи Лотарьовій Т.П. забезпечувати належний контроль:
4.4.1.  за санітарно-гігієнічними умовами навчання, праці та виховання учнів;
4.4.2.  за дотриманням учнями правил особистої гігієни;
4.4.3. проводити просвітницьку роботу серед учнівської молоді шляхом виступів на класних годинах, батьківських зборах.
4.5. Підсумки контролю за станом травматизму серед учасників навчально-виховного процесу у 2017 році та заходи щодо його профілактики у 2018 році узагальнити наказом по опорному закладу у грудні 2017 року.
4.6. Контроль за виконанням даного рішення педради покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Деркач Т.М.

 Директор опорного-навчального                                        В.І. Радченко
 виховного закладу

         



Опорний навчально-виховний заклад Чернігівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А.М.Темника
Чернігівської районної ради Запорізької області

НАКАЗ
02.10.2017                                  смт Чернігівка                                          №373

Про затвердження рішення
педагогічної ради від
02.10.2017 (протокол №11 )


        На основі прийнятого рішення на засіданні педагогічної ради від 02.10.2017 (протокол № 10)

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити рішення педагогічної ради з  першого питання «Про затвердження Програми індивідуального розвитку учня 5-А класу К. Н.А. на 2017/2018 навчальний рік»
                                                                                                         (додаток 1)
2.  Асистенту учителя   Деркач Т.М.  спільно з учителями, які викладають у
5-А класі, забезпечити  виконання індивідуального  плану розвитку К. Н.  протягом І семестру 2017/2018 навчального року.
3.  Практичному психологу Куц А.А., вчителю-логопеду Саєнко С.М.
забезпечити виконання планів корекційно-розвивальних, психологічних та логопедичних занять  відповідно до рекомендацій ОПМПК для учня
Комаря Н.
4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи  Т.М. Деркач:   
4.1. взяти під контроль організацію та облік проведення корекційно-розвивальних, психологічних та логопедичних занять з учнем К. Н;
4.2.здійснювати аналіз результативності навчально-виховного процесу учня.
5. Про хід виконання рішення педради заслухати у грудні 2017 року.  
6.Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи  Т.М. Деркач.
Директор опорного-навчального                                                      В.І. Радченко
виховного закладу
        З наказом ознайомлені 02.10.2017 р. :                

Т.М.Деркач
С.М.Саєнко
А.А.Куц
М.М.Скидан
Н.А.Лобко
А.А.Божко
О.П.Піхота
О.В.Нестеренко
А.Г.Клименко
Л.І.Сапальова
І.М.Козицька
Г.Г.Тарасенко









Додаток 1
                                                       до наказу  опорного навчально-виховного
                                                      закладу Чернігівська загальноосвітня 
                                                       школа І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського
                                                       Союзу А.М.Темника від  02.10.2017 № 373

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
1.Період виконання: з 01.09.2017 до 25.05.2018
2.Загальні відомості про учня:
К  Н  А  
Дата народження 01.10.2006
Рік навчання – 5-й
Батьки:   К  А О , К  В  В а
Телефон 09593028634
Адреса    вул. ,  смт Чернігівка, Чернігівський район, Запорізька область
3.Відомості про особливості розвитку учня:
   
Дата
Зміст
Джерело інформування
1
01.09.2017
Мова спілкування – російська.
Мова навчання – українська, вивчає з 1 класу
Брегеда С.О., класний керівник у 1-4 класах
2
01.09.2017
Напрямок освіти – загальна середня освіта
Робочий навчальний план інклюзивного навчання на 2017/2018 навчальний рік
учня 5-А  класу   П І Б
1. Мова викладання – українська
2. Номери додатків та наказів МОНМС України – від 22.04.2014р. № 504 додаток 16
3
01.09.2017
Правовий статус сім’ї: повна сім’я, пільг немає
Батьки учня
4
25.05.2017
Рівні розвитку: Загальні розлади розвитку. Порушення саморегуляції, соціальних і комунікативних форм поведінки, порушення емоційно-вольової сфери. Обмеженість навчальних знань та умінь. Специфічні порушення мовлення. Недостатній рівень сформованості пізнавальних інтересів, концентрації та обсягу уваги.
Рекомендовано: корекційно-розвивальне навчання в індивідуальній формі за програмою 5 класу для дітей із ЗПР або в інклюзивному класі.
ОПМК
4.Наявний рівень знань і умінь учня:
Потенційні можливості
Потреби
Українська мова
Володіє матеріалом за курс початкової школи. Знає основні правила правопису, добре пише диктанти.
Навчити писати перекази та твори, застосовувати теоретичні знання на практиці.
Українська література
Читає в межах нормативних показників, переказує за питаннями. Добре сприймає текст зі слів учителя. Визначає тему тексту, але не може визначити ідею. 
Навчити складати план переказу, визначати головні риси героїв творів, ідею твору; застосовувати предметну термінологію для характеристики жанрів.
Математика
Вміє рахувати, але за допомогою допоміжних матеріалів: лінійки, таблиці множення та ділення. Задачі розв’язує з допомогою вчителя, асистента. Геометричні фігури розрізняє добре.
Навчити таблицям додавання і віднімання в межах 10, 100; вивчити таблицю множення та ділення. Учити розв’язувати складені задачі.
Природознавство
Знає основні поняття природознавства, володіє матеріалом за курс початкової школи, цікавиться додатковою літературою з предмету.
Пояснення нового матеріалу за допомогою наочності, індивідуальні опитування та завдання
Англійська мова
Вміє читати, володіє певною лексикою, визначеною програмовими вимогами, відповідає на запитання вчителя.
 Індивідуальні опитування та завдання
Основи здоров’я
Знає основні поняття з предмету, володіє матеріалом за курс початкової школи, цікавиться додатковою літературою з предмету
Індивідуальні опитування та завдання
Інформатика
Вміє практично користуватися гаджетами, використовувати різні програми для створення презентацій, перетворення відео, але теоретичними знаннями володіє невпевнено.
Індивідуальні опитування та завдання
5.Додаткові освітні та соціальні потреби учня: потрібна додаткова підтримка асистента вчителя, робота з практичним психологом, вчителем-логопедом.
6.Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:
Вид послуг
Кількість год. на тиждень
Місце проведення
Розклад
Заняття з практичним психологом
2 год. на тиждень
кабінет практичного психолога
  Середа
12.30-13.15
Четвер
10.00-10.45
Психологічна корекція
1 год. на тиждень
кабінет практичного психолога
Четвер
13.05-13.50
Корекційні заняття з логопедом
1 год. на тиждень
кабінет учителя-логопеда
Середа
8.30-9.15
7.Характеристика учня:
На початок 2017/2018 навчального року  рухові функції сформовані відповідно віку (хода стійка, координація не порушена, спритність рухів в нормі). Добре розвинена дрібна моторика рук. Ведуча рука права. Навички просторового орієнтування сформовані неповно, слабо орієнтується в основних поняттях часу. Зазнає труднощів при оволодінні програмовим матеріалом з математики, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички. У хлопчика переважає наочно-образне мислення, а словесно-логічне розвинене ще не в повній мірі.  Йому потрібна постійна організуюча допомога вчителя у вигляді навідних запитань, підказок, опора на наочний матеріал. Він самостійно встановлює причинно-наслідкові зв'язки в серії сюжетних картин з явним змістом сюжету, але не справляється з визначенням логічних відносин при роботі з серією картин з прихованим змістом і незавершеним кінцем дії.
 Відзначається порівняно невелика стійкість уваги. Переважає мимовільна увага, краще розвинена зорова пам'ять. Міцність запам'ятовування словесного матеріалу низька. Відтворення навчальної інформації (правил, текстів, змісту завдань) часто неповне, неточне. Домінує мимовільне запам'ятовування. Загальний темп діяльності повільний. Ситуації успіху викликають у дитини позитивні емоції.  
Рівень розвитку мовлення учня  відповідає віковій нормі, в той же час спостерігаються труднощі при висловлюванні узгоджених форм слів у реченні. Учень за прослуханим текстом відповідає на запитання однозначно,   не завжди може здійснити послідовний точний переказ.  Пасивний словник переважає над активним. Навик самоконтролю розвинений слабо.
Психологічні особливості поведінки: серед однокласників вирізняється своєю наївністю, несамостійність, безпосередністю,  але в той же час він чудово відчуває себе в грі з іншими.  Інформацію, що йде від вчителя , учень сприймає уповільнено і так само її переробляє, а для більш повного сприйняття  потребує наочно - практичної опори і  граничної розгорненої інструкції.
8.Адаптація
Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань з математики, української мови та літератури, англійської мови; виконання завдань за зразком, використання засобів концентрації уваги.
9.Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:
Висновок психолого-медико-педагогічної консультації, батьки, учень, класний керівник, вчителі.
10.Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:
Присутні
Дата

Радченко Вікторія Іванівна, директор опорного закладу
27.09.2017

Деркач Тетяна Миколаївна, заступник директора, асистент учителя
27.09.2017

Саєнко Світлана Михайлівна, учитель-логопед
27.09.2017

Куц Анастасія Анатоліївна, практичний психолог
27.09.2017

П І Б, матір
27.09.2017



11.План консультування батьків у процесі реалізації індивідуальної програми розвитку:
Дата
Мета
Відповідальні особи
Щоп’ятниці протягом року (за потребою- частіше)
Узгодження дій учителів та батьків для успішного засвоєння програмових вимог відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня
Деркач Т.М., асистент вчителя
Скидан М.М., класний керівник 5-А класу
Куц А.А., практичний психолог
Саєнко С.М., учитель-логопед
12.Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень:
 Навчальні предмети
Строки проведення моніторингу
Протягом І семестру
Після закінчення І семестру
Протягом ІІ семестру
Після закінчення ІІ семестру
Українська мова
18.09; 09.10
11.10; 10.11; 13.12; 19.12
27.12.2017


Українська література
13.10; 15.12
27.12.2017


Математика
11.09; 25.09.  11.10; 07.11
04.12
27.12.2017


Англійська мова
22.12; 25.12; 26.12
27.12.2017


Природознавство
21.12
27.12.2017


Основи здоров’я
10.10; 28.11
27.12.2017


Історія
06.10;01.12
27.12.2017


Зарубіжна література
19.12
27.12.2017


Трудове навчання
24.10; 22.12
27.12.2017


13.Пристосування/модифікація класного середовища
Стиль навчання: Переважно слуховий       Переважно візуальний
˅ Багатосенсорний                 Переважно кінестетичний  Переважно тактильний
Місце, умови
˅ Визначене місце                
 У малій групі
Навчальні підходи
˅ Часта / невідкладна реакція з боку вчителя
˅ Об’єднання стилів навчання
˅ Спільне навчання
 Кооперативне навчання в групах / парах
 Інше _______________________________
Вказівки
˅ Різні види вказівок:   усні та письмові
 демонстрація / моделювання,   привертання уваги учня
˅ Інше: підготвка індивідуальних завдань
Корекція поведінки
 Часті перерви
˅ Чітке визначення очікувань
 Робота в тиші
˅ Позитивні підкріплення
 Надання можливостей для вибору й альтернатив
˅ Надання можливості порухатися
˅ Близький безпосередній контроль
˅ Розміщення дитини у зручному місці
Матеріал та обладнання
 Книжки для сліпих, надруковані шрифтом Брайля
 Адаптовані версії книжок
 Затискачі, похилі дошки
˅ Інше _____________інд.картки_____________________
Організаційні питання
 Індивідуалізований розклад занять учня
 Інше ________________________________________________

Сенсорні потреби
 Стежити, чи правильно учень користується:  окулярами
 слуховим апаратом  аудіоприладдям
 допоміжним технологічним обладнанням
˅ Інше: систематичне обговорення результатів навчання учня з учителями

Інше
дозвіл батькам на періодичну присутність під час навчально-виховного процесу


Комментариев нет:

Отправить комментарий